Monday 27 June 2011

Perkasa dan Pemuda Umno diberi perlindungan dan kekebalan dari kerajaan.


Ustat Idris Ahmad menyatakan Perkasa dan Pemuda Umno yang sentiasa mendapat perlindungan dan kekebalan daripada pihak pemerintah dari semua aspek. Oleh kerana rakyat sayangkan negara daripada mala petaka buruk kerana pencabulan demokrasi, maka mereka sanggup turun ke perhimpunan aman Bersih.


"Apakah salah sebagai rakyat yang hendak menuntut pilihan raya yang adil seperti penggunaan dakwat, menghapuskan undi pos?”


“Kesemua ini terjadi kerana SPR, masih tidak bebas dan berada di bawah dagu pemimpin BN,” ujarnya.

Tambahnya, " Kerajaan perlu ingat yang menganggotai penganjur Bersih 2.0 bukan mereka yang bodoh dan boleh dicucuk hidung oleh mana-mana pihak."



Mata Pisau : Sedih kekadang tengok rakyat Malaysia berfikiran macam Ustat ni. Nak cakap bodoh tapi pandai.. Yang korang nak ikut tu (ambingai) salah sorang yang tolak Islam..

 Lagi pun SPR dah kemukakan akan melaksanakan sistem biomatrik satu sistem yang canggih buat masa ini... Mana ada orang nak guna dakwat kekal ni lagi, apa ko ingat guna dakwat kekal tak boleh tipu ker??????  

Ko tanya si Anwar Berahi tu macam mana cara nak tipu kalau guna dakwat kekal, nanti dia terangkan pada ko... Sebab si Anwar Berahi ni bapak kepada segala penipu....Ustat tolonglah jangan jadi kekampungan sangat walaupun kita ni orang kampung..












No comments:

Post a Comment