Friday 24 June 2011

Depan Sebat Belakang Rembat !!!


Anwar Berahi dicabar supaya membersihkan namanya terlebih dahulu daripada segala tuduhan perlakuan tidak bermoral sebelum berhasrat membersihkan sistem pilihan raya negara ini dengan menyertai perhimpunan haram yang dirancang pada 9 Julai ini.

Anwar Berahi hanya perlu menyerahkan sampel asid deoksiribonukleik (DNA) dan menunjukkan jam tangan Omega sebagai bukti beliau bukan pelaku dalam video aksi seks yang tersebar sebelum ini.

Anwar Berahi memberitahu rakyat mengenai sistem pilihan raya yang kononnya tidak adil, tetapi rakyat juga berhak mengetahui tentang perilaku sebenar Si Juburi ini..

Anwar Berahi sepatutnya berasa malu untuk turut terlibat dalam perhimpunan haram Bersih sedangkan beliau tidak berani membersihkan namanya sendiri, tapi apakan daya Si Juburi ni memang muka tembokk.

 Anwar Berahi dipercayai sebagai salah seorang dalang di sebaliknya perhimpunan bersih yang akan dianjurkan oleh si Ambingai, kerana dengan cara itu Si Juburi ini dapat memesongkan perhatian rakyat terhadap kes yang membabitkannya.



Begitulah sikap Anwar Berahi yang sanggup mempergunakan sesiapa sahaja bagi kepentingan dirinya jika berada dalam keadaan terdesak.

Anwar Berahi memerlukan keadaan huru-hara untuk menghasilkan gelombang kebencian terhadap kerajaan untuk memastikan hasrat politiknya tidak lenyap dalam arus konsep 1Malaysia

..

No comments:

Post a Comment